♥ Ett ögonblick

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om för ögonblick.

- När jag såg Tomas för första gången!
O det va magiskt.. tiihiii
mer kommer jag inte avslöja.. =)

- Då jag fick veta att mina småsyskon kom till världen (kommer ihåg två av dom)
När Moa promt skulle komma ut på Cimonas födelsedag, jag som ville stanna o leka o sova över hos henne, men nej jag gatt följa med hem för mamma hade fått värkar/vattnet hade gått.
Jag, Johanna och Mattias satt hemma tillsammans med Moster Anita som så snällt ställde upp som barnvakt.
Hem kom iaf en liten skit som hade  ett brytet nyckelben, så vi fick knappt ta i henne..!
Hon är fortfarande en liten skit.. =)
Min underbara lillasyster Moa

Eller när jag och Tomas bodde i Göteborg och pappa ringer till mig runt 07.00 på morgonen o berättar att vattnet  har gått, grett tänkte jag.... Det här kommer inte ta lång stund.
Meen nej, tror jag ringde pappa runt 5 gånger på hela dagen och kvällen.
Sen ringde jag sista gången straxt innan 21.00 samma kväll o inte hade han kommit ut än.
Men 21.04 kom han, en liten klump som fick namnet Elias

Min underbara lillebror Elias

Ja Johanna och Mattias är oxå mina underbara småsyskon

- Eller när jag fick reda på att joanna o Tina hade krockat med en älg på väg mot arlanda,
för dom hade bestämt sig att dom skulle utomlands, det slutade med en ambulans färd tillbaka till sjukhuset i Östersund.
Men Hjärtat i halsgropen och Tårarna rinnandes ner för kinderna skickade jag blommor då jag bodde närmare 100 mil bort i Göteborg!

- Eller när Tjabo ringer o säger att hennes mamma är sjuk. 
Hemskt är bara förnamnet när man bor långt bort ifrån dom man tycker om.

- Den otroligt vackra begravningen vi var på förra November
Du kommer alltid finnas i våra hjärtatn och vi kommer aldrig glömma dig!
Underbara och älskade ♥Hilda♥

Det är inte bara ett ögonblick, men det gör inget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0