Helt Underbart!

Japp det va fantastiskt i Trondheim.
Bussresan ner sov jag större delen av tiden.. =)
Sen blev det lite shopping, medans killarna va på kurs,
Sen tog vi tjejer o for på hotellet och vilket hotell sen, jättefint o härligt rum.
Satt oss i baren och åt en förrätt o drack lite cider och vin.
Killarna kom o det blev dusch och så bytte vi om till "Kvällskläderna", gick till chefens rum och fick oss lite godricka.
19.30 hade vi reserverat bord på Tyholttårnet på egons restaurang .
Kanongod mat, goda drinkar, god efterrätt, trevligt sällskap och sen så fick jag tillomed en julklapp.. =)






Efter middagen så blev det Bowling på Sentrum bowling,
vi kom dit vid halv elva o spelade tills klockan va 01.30.
Det va kanonkul, själv blev man ju slagen av dom som aldrig bowlat förrut.
hmm*





Efter bowlingen så drog en av killarna med mig och Tomsa till Frakken,
men vi gav upp ganska fort, sprang ner på fru Lungrens en sväng
men tillslut så hamnade vi på hotellet o la oss vid halv fyra.!

Bussresan hem va katastrof, illamående, huvudvärk o vädigt guppigt.
Tur jag somnade av en stund, käkade på burgerKing i Levanger
o sen fortsatte vi mot Nordli.!




Är nog fortfarande lite halv bakis,
men det va det värt!

En helt underbar helg!
Det var vi värda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0