♥ Min bästa vän

Jag har nog två bästa vänner
Som är mina absoluta bästa vänner som vet allt om mig.

Den första och äldsta bästa vän jag har är
♥Amanda♥
Vi lärde känna varann när jag började 3an på Myrvikens skola
Jag kom som ny på skolan och där var Amanda.
Vi umgicks hela tiden, på skolan och på fritiden.
Vi hittade på massa bus och hyss
Även fast vi började på gymnasiet så höll vi kontakten, kanske inte lika ofta
men när vi väl pratade eller umgicks så gjorde vi det ordentligt!
Lika när jag flyttade så ringdes vi alltid och det va som vi skulle umgås varje dag när vi pratar
Min underbara vän Amanda va det som presenterade mig och Tomas för varandra,
hon ringde till mig och sa att hon hade en kille där,
vi surrade en stund och på den vägen är det.
Är fortfarande tillsammans efter snart 9 år och vi har snart varit förlovade i 5år.
& Det är tackvare henne jag hittat min kärlek.
Jag saknar henne mycket, hon bor fortfarande 25 mil ifrån varann



Min alldeles underbar underbara bästaste vän Amanda





Den andra bästa vännen jag har är
♥ Cissi♥
Lärde känna henne sommaren 2010 när vi flyttade till Gäddede.
Jag tror vi fann varann gasnka tidigt när jag började jobba på Uddebo där även Cissi jobbade.
Hon är en öppen och väldigt lättsam tjej som mer än vad hon vet om
gjorde att det nya jobbet inte va så skrämmande längre.
Vi började umgås väldigt mycket och hittade på massa tokigheter. =)
Vi kom på att vi skulle ha en myskväll
och det blev Onsdagar när det va Greys på tvn.
Gott fika ibland mat och massa massa te!
Hon vet oxå allt om mig, hon finns där när jag behöver henne,
Det tråkiga i allt är att min underbara vän har flyttat ifrån Gäddede för att se sig om i Sverige
Jag hoppas att hon återvänder när hon är redo för jag saknar henne jättemycket.
Vi umgicks såmycket att tillomed Tomas kallade oss för särbos.



Min alldeles underbara bästavän Cissi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0