♥ Min dag

Min dag idag.

- Vaknade 06.10 av den dära dumma väckarklockan
- Släppte ut hundarna så dom fick busa av sig
- Klädde på mig och borstade tänderna, sattt upp håret i en knut och tog en ipren
- 07.30 startade jag bilen för att åka på jobbet
- Bytte om till arbetskläder och hade morgonrapport över en kopp jordgubbste
- Körde igång med morgonrutinerna på jobbet
- 09.00 morgonfika på jobbet, en kopp te o mackor med ost och saltgurka på
- Gjorde det sista med morgonrutingerna
- Fixade iordning lite i köket innan lunch
- Satt mig med schemat, som nu är färdigt och utskrivet o klart, bra att vara ute i tid.. =)
- Satt mig i bilen & åkte hem
- Släppte ut monstren så dom fick busa o uträtta sina behov
- Gick in och gjorde i ordning deras mat
- Stoppade i en tvättmaskin
- Hämtade in hundarna
- Gav hundarna mat samtidigt som jag dammsög golvet från all stoppning som Elvis kastade överallt igår
- Vattnade blommorna
- Sitter och tittar på Oprah och sitter vid datorn

Senare ska jag
- Fortsätta att tvätta och tummla kläder
- Städa resten av huset
- Plocka ur och i diskmaskinen
- Hitta på nån mat att äta när ♥Tomas♥  kommer hem
- Göra iordning julskinkan
- Mysa med mitt ♥ 


//Soffelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0