♥ Mina föräldrar

Vi tar en till påengång!



♥ Mamma ♥



Mamma heter Maria Lindholm, är 40+, äldst av tre systrar & numera sjukpensionär pågrundav Fibromyalgi.
Hon bor i ett gult hus i Blötberget, Ludvika tillsammans med mina syskon och pappa
Har en stor kärlek till både Änglar och tomtar, hon har flera 100 av varje.
Hon är en dalkulla från början,
träffade kärleken i Månsåsen, Jämtland och flyttade dit.
Min mamma är den bästa mamman som finns!
Vi har alltid haft bra kontakt, men vi har väll bråkat o tjaffsat för de.
Speciellt när man va tonåring och tuff!
Jag har fått mammas humör & kärleken till julen.. =)
Är nog mer lik mamma än vad man kan tro
Hon ställer alltid upp om det är nått, och finns alltid där även fast vi numer bor 76mil ifrån varann.
Jag älskar min mamma



♥ Pappa ♥



Pappa heter Arne Lindholm är 50år, en av 7 syskon, jobbar som grävmaskinist i Stockholm.
Han tog över Farmor & farfars♥ bondgård i Månsåsen när han var 17 år gammal.
Numer bor han i ett gult hus i Blötberget, Ludvika tillsammans med mamma och mina syskon.
Han älskar att fiska och jaga, även om det sistnämda var längesen han gjorde.
Han har gjort egna knivar, haft tunnbrödsbageri tillsammans med mamma.
Min pappa är den bästa pappan som finns!
Jag är en pappas flicka o kommer nog alltid vara det. =)
Jag är väldigt lik min pappa till utseendet, alla säger att jag har pappas näsa,
o den fick han av farfar.

Pappa finns alltid där för mig även om det är via telefon när han jobbar,
Jag älskar min pappa



Kommentarer
Postat av: Joanna

meeen kiiik va man kan snoka till sej.. visste inte ens om att du blogga fortfarande.. o förra bloggen har jag tappat bort.. :/

Kul o ha hittat igen iaf! :)



Puss

2010-12-08 @ 22:41:49
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0