♥ Presentera mig själv

Är en virrig, omtänksam, snäll & oftast positiv och glad tjej vid namn Eva Sofia Lovisa Lindholm,
är 24 år blir 25 i Februari.
Bor på Storön, Gäddede.
Är förlovad med mitt ♥ Tomas.
Tillsammans bor vi i paradiset med våra 2 hundar Bellabusan Och Elvis.
Jobbar som undersköterska på Uddebo i Gäddede.
Har även en tendens att köra på vilda Stora djur med bilen, är uppe i 4 älgar och ja just en björn oxå!
Umgås gärna med våra vänner, åker skoter, o bara är tillsammans med Tomas!
Är en tjej som helst ligger hemma o myser i soffan, men jag gillar lika mycket o umgås med allt tokigt folk..!
Åker dock alltid på att vara chaffis, men det är nästan roligare..!
Älskar vårat nya liv uppe i norra Jämtland

Lite om mig!
Det jag kan komma på nu iaf!
=)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Härligt att höra =)

Med oss är det bara fint. En "liten" Elvis :P



Men du! Sluta köra på djuren :)

2010-12-07 @ 22:24:10
URL: http://viiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0