Snö!

Japp dom har lovat snö nu..!
Så vi hoppas att den kommer, för vi vill åka mera skoter..!
Det har iaf börjat snöa o det är under -10 idag.
Det va ett tag sen vi hade så "varmt".
Hoppas att det fortsätter so vi får riktigt mycket snö nu till jul och att det bara fortsätter!

Igår så gjorde jag en julskinka, så vi provsmakade igår och idag så åkte jag på ICA
och handlade lite frunch
Det blev Lax, sill, tunnbröd till tomas doppigrytan som jag gjorde igår
(han gillade den så jag lyckades tydligen.. =)..)
Tomtegröt o lite annat smått o gott.
så vi hade en julinspererad frukost/lunch.
Men gott va det iaf.!

Funderar på att baka lussekatter nåndag med..
får se hur det är med orken..

Nu mys i soffan innan jobb.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0