♥ Vad är kärlek?

Kärlek för mig är.... Vilken svår fråga..!

Det finns så många olika sorters kärlek,
Kärleken till min pojkvän, och vårat liv tillsammans
Att han alltid finns där för mig när jag behöver honom och att jag alltid
vill vara där for honom!
Kärleken till vårat liv tillsammans, Till våra hundar.

Kärleken till min familj, min underbara familj.
Syskon, mamma och pappa.
Sen även mina underbara mostrar, fastrar, farbröder och kusiner mm
Mormor och Morfar, min ♥ farmor och farfar♥ som jag saknar varje dag!

Kärleken till min sambos familj,
Svärmor och svärfar
Tomas syskon och deras familjer

Kärleken till mina vänner, dom speciella diamanterna som finns där
när man behöver dom som mest!
Dom där riktiga och ärliga vännerna.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0