Varför just jag!

Varför ska jag vara klen i två dagar efter en trevlig helg i Trondheim!
Men ack så roligt det va, men inte igår och absolut inte idag!


Min underbara karl har åkt och jobbat,
och jag är hemma med hundarna och myser.




Men satan joel va kallt det är hemma, eller ja ute iaf,
just nu är det -25,5 så varken jag eller hundarna är så värst sugen på
att vara ute!

Jobba imorgon, sen när jag kommer hem så är det
städdag som står på schemat!
Nu har Elvis massakerat en leksak så det ligger trassel överallt
i huset, det lilla monstret.
Plus att hon alltid ska ligga hos Bellabusan, så jag tror nästan att det blir
en sån där jättestorbädd till dom istället för två mindre.!
En stor kostar som två mindre.
men den är ju 100x120
så det kan det vara värt, annars blir det tvåstycken på 80x100
en sån har Bella nu, eller ja det som är kvar av den.!
Nämde jag att jag har en 1åring som tuggar allt som kommer hennes väg.

O dessa julklappar
men jag köpte en nu när vi va i Trondheim, till syster..!
så vi börjar närma oss slutet.
har en kvar tror jag,



O sen så fyller ju lillasyster Moa år den 28dec oxå..
så jag antar att hon vill ha en födelsedagspresent oxå..!
Vad ska man handla till en 14åring som inte vet vad hon vill ha??


Kommentarer
Postat av: Joanna

Menar du på fullaste allvar,att din lillasyster fyller 14!? Shiit,va fort tiden går..vi måste ju vara svingamla!

2010-12-13 @ 22:45:20
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0