Hoppsan..!

Här var det längesen jag skrev..!

Både jul och nyår är förbi, vilket va helt kanon.
Vi åkte hem till Mamma o Pappa i Ludvika över nyår..!
Fick öven träffa min underbara vän Cissi som firade nyårsafton med oss..!
Julen va underbar, i jormlien..! =)

Sen så hade det ju hunnit bli januari, vi har haft -33 som kallast o runt +4 som varmast..!

Snön börjar sätta sig och jag har tagit skoterkortet!
Så nu blir det åka av, eller ja när skotern är ihopbyggd igen vill säga.. ha haaa

Har skaffat katt oxå, Rotax heter hon..!
Bella bryr sig inte men Elvis därimot vill tugga lite lätt på henne.

Svärmor har fyllt år, svärfar fyller år på söndag.
Va på 40års kalas ihelgen som va.
Mycket trevligt plus att vänner från Sundsvallområdet kom o hälsade på då oxå..!
Alltid trevligt med familj o vänner.. =)
Tomas fyller år den 30/1, sen är det våran årsdag, allahjärtansdag och sen min födelsedag!
det är ju snart sommar oxå.. ha haaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0