Skoter!!

Började dagen med jobb, sen blev det hem o byta om till skotermunderingen
för att åka till Jormlien.
När vi kom dit fick vi en kopp te och vofflor, hur gott som helst.
Det va jättelängesen jag åt våfflor!

Sen satt vi o surra lite, alltid lika trevligt
Efter det var jag och Marika ute o körde lite skoter,
det va jätteroligt.. =)
Det snöregnade lite men det gick bra iaf, när vi kom hem hade jag en fin ishinna på hjälmen!

Sen fick vi mat i Jormlien oxå,
vårrullar och korvstroganoff och ris, mumma det!

Vi for hem och mös ner oss i soffan för filmtittning,
jag somnade dock i slutet av filmen, tur jag vet hur det slutade iaf.. ha haaa

Är såå trött hela tiden, somnar gärna runt nio och är jag
uppe mycket längre så funkar inte morgondagen!

Tomas for o jobbade idag oxå, kommer hem imorgon.
Bara det att det är +2 och spöregn, kul före ner för lifjället han kommer ha.
Tur han är en van och säker lastbilsförare iaf, det är inte ofta han klagar på halkan..!
Sen är det lika halt här hemma på vägen, men vi har inte fått sandat, undra hur halt vägverket tycker det ska vara innan dom skickar ut dom för att sanda??! ska kanske ringa o fråga!

Nää men undra om man skulle göra hundarna sällskap i soffan och slumra till en liten stund kanske. =)

Kommentarer
Postat av: Joanna

Har börjat jobba på Öbarna,dagis på Norderön! ;)

Riktigt roligt..o skönt o komma igång o jobba igen! Är dock inte så pepp på att gå tillbaka till vården..inte just nu iaf! :/



Kram ♥



2011-02-07 @ 17:31:43
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0