Tröttmössa!

Efter 12 timmars sömn så är jag fortfarande trött!
Jag skulle kunna lägga mig och sova igen o kliva upp imorgon igen..!
När Tomas har kommit hem och jag ska upp o jobba igen.
Faaasst jag ska ju jobba ikväll oxå, fast jag börjar inte förren 15.30

Förstår inte hur man kan vara såå trött när jag faktiskt får sova
men men vad göra, jag får iaf sova.. =)

Sen imorgon så vankas det Tacobuffe,
på Ripan tillsammans med goda vänner.. =)
Ska bli trevligt vill jag lova!
Skönt o inte behöva göra mat.. hihiiii


Sen så funkar juh inte min Tv som den ska, eller ja det är ju parabolen som krånglar, när det är mulet eller regnar eller snöar så stör den signalen, så man måste gå ut o slå lite på den.
så får man iaf in 4 kanalerna. men jag skulle även vilja titta på själva parabolkanalerna oxå!
Men jag blev glad när jag iaf fick in några kanaler.
Snacka om att man blir handikappad utan tv, man har som inget att göra när tomas inte är hemma o jag väntar på att få börja jobba..!
Tvn är ett bra sällskap... =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0